Príklad bartrového obchodu

28.08.2018

Ak ste sa s bartrom ešte nestretli alebo len chcete mať jasnejšiu predstavu ako mediabarter.sk funguje, nasledujúce riadky sú určené práve pre Vás.

Ako prebieha bartrový obchod na mediabarter.sk?

Predpokladom na uskutočnenie obchodu je existencia ponuky. Pre ilustráciu si predstavme dve strany spolupráce, Janu a Tomáša.

Jana vlastní továreň na čokoládu , naopak Tomáš vlastní internetový magazín o varení a receptoch.

Jana potrebuje značku svojej čokolády efektívne odpromovať , rozhodne sa využiť mediabarter.sk a pridá ponuku do nášho trhoviska. Ponúka darčekové tašky plné čokoládových prekvapení. Zvolí si, akým typom médií a influencerom sa má ponuka zobrazovať a ako podmienku na získanie odmeny stanoví zverejnenie reklamného článku .

Tomášovi sa ponuka tašiek s čokoládou zobrazí v katalógu ponúk . Ak by ho nezaujala, môže ju ignorovať, no rád by potešil svojich klientov sladkou pozornosťou. Vypýta si preto 5 tašiek. Tri pre verných partnerov, jednu pre svoju priateľku a na jednej si pochutná sám. Prijme ponuku a uverejní článok podľa podmienok stanovených Janou .

Tím mediabarter.sk uverejnenie skontroluje, pridá ho do reportu pre Janu a odovzdá tašky Tomášovi . Aké jednoduché!